tuan norhayati's FotoPage

By: tuan norhayati tuan chik

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  1  2  [3]  4  5  6  >  >>]    [Archive]
Sunday, 20-Apr-2008 12:03 Email | Share | | Bookmark
Hari2 terakhir Mokma di UK...

Hakimi and the geng..
bersama lisa dan adam
kekwn di west one apartment..
View all 11 photos...
Mokma dah nak balik UK.. lawat laa kekwn sebelum balik..bersama2 rakan di Sheffield ni...kekwn hakimi dan fatini..datang umah... before balik mesia...


Friday, 18-Apr-2008 13:01 Email | Share | | Bookmark
NC datang lawat Sheffield...

Bersama delegasi UTHM..male staff..
Delegasi UTHM with female staff..
kena jaga kaunter pendaftaran
View all 23 photos...
18-19hb April.. NC,TNC,Pengarah PEKA dan Pendaftar UTHM datang melawat kami di Sheffield. Kami telah anjurkan 'family day' untuk berjumpa semua staf UTHM yang belajar dan berada di seluruh UK ni. Alhamdulillah semuanya berjalan lancar dan meriah.. walaupun cuaca memang sejuk macam duduk dalam peti ais kat rumah.. .. kesian pada kekawan dan Dato' NC sebab kesejukan melayan kerenah kami kat Sheffield ni..


Thursday, 10-Apr-2008 09:20 Email | Share | | Bookmark
Botanical Garden lagi...

 
 
 
View all 23 photos...
Ari tu gambo tak sempat nk upload.. ni baru la ada masa sket..


Sunday, 6-Apr-2008 15:03 Email | Share | | Bookmark
Jejalan gi Botanical Garden...

 
 
 
View all 6 photos...
Gi jejalan tgk bunga.. amik gambo.. tak sempat abih tgk bunga.. tetiba jek salji pulak turun.. apa lagi..seronok laa hakimi n fatini duk main salji macam main hujan kat mesia.. tak penah main...hehehe..


Wednesday, 2-Apr-2008 14:23 Email | Share | | Bookmark
Princess Fatini (merangkap Fiona.. wife Shrek...)

 
 
 
View all 6 photos...
Fatini ni minat sangat ngan citer Shrek.. tiap masa nak tengok Shrekk.. sbb minat kat princess Fiona.. so.. ni laa dia budaknyer... eheheehhe...


[<<  <  1  2  [3]  4  5  6  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net